Hipphurra

Sådär, då var man här, 18 år. 
Känns bra, men inte så speciellt, precis som jag trodde.

Folk hetsar upp sig så när man fyller år, egentligen är det ju bara en helt vanlig dag. Fast, nu är jag myndig, jag får gå på krogen, som också känns aningen överskattat, och jag får skriva på papper själv i skolan, det är ju bra!

Nej, vad negativ jag låter, det är skönt att vara 18, jag slipper känna mig så liten nu. Och jag fick fira min första halvtimme som myndig med det bästa folket, vilket jag är väldigt glad över. Lätt bästa känslan som finns när man är med folk och känner att de verkligen vill att du ska vara där. Jag har så svårt att lita på att människor tycker om mig så det är en otroligt skön känsla och jag älskar dem :)

Dessutom, GRATTIS Viktor på 20-årsdagen! Hoppas vi får en bra dag :P



Och Caisa, jag tycker så mycket om dig, hoppas du vet det <3



Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Alla vill va med dig?

(fast när vet man om att de vill det?)



Du ska på krogen med mig juh, det är inte överskattat...host jo!

2009-04-12 @ 19:55:33
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0