Se upp för Dåren !

Nu har jag (förmodligen sist i Sverige) för första gången sett "Se upp för Dårarna", och ifall det nu mot all förmodan skulle vara någon som inte sett den så rekomenderar jag dig absolut att göra det. Jag är helt kär i den turkiska pappan, så otroligt söt när han försöker prata svenska !
Sen är det väl en typisk svensk film, väldigt förutsägbar, men den är ändå charmig, söt och väldigt rolig på sina ställen :)

Pappan:"Fett bra." <3


Huvudpersonerna Elin och Jasmine

Jag kan dessutom stolt meddela att jag varit på min första körlektion idag! Och det gick riktigt bra faktiskt, jag är nöjd.
Ett steg närmare Körkort och ett steg närmare vuxenlivet.

Hjälp !

Ge en kommentar
Postat av: louise

jag har inte sett den! och inte börjat ta körkort... undra om jag är godkänd för att gå utanför dörren... <3

2009-04-10 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0