Sommar ? jaa!

Igår gjorde jag en spontangrej för en gångs skull! Inte ofta jag hinner med det med mitt späckade schema, så det var riktigt najs. Som bekant brukar spontana saker bli bäst, och det blev det nu också.
Muséeparken och chillidill med massa sköna människor i sommar(nästan)vädret. Tack Olle för att du fick med mej dit, mys var det absolut :)

Nu ska jag snart iväg för att fira farmor 80 år, Grattis, och sedan ganska snabbt dra vidare till Viken för öppningshelg och städning. Jag längtar, för jag har saknat viken i snart ett år nu. Bästa platsen någonstans och bra människor! Dock så betyder det att jag missar ca 10 andra saker som jag blivit bjuden på och vill på, men, det får väl bli i höst när jag har lediga helger igen..

Peace

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0