tack alla mina underbaringar.




Sådär, då var festen över, allt gick bra, jag hade jätteroligt och det verkade som om de andra hade det också. Paniken släppte och jag vande mig vid att så många olika kompisar var där, och jag var och är bara otroligt glad över att så många ville komma. Och alla som var där tycker jag så väldigt mycket om, ni betyder jättemycket, allihop.
Tack ! <3


och nu sitter jag här ensam, och tänker på kvällen och försöker fixa klart bilderna och lägga upp dem på facebook, men det går segt. och jag ska bli en bättre människa också, jag lovar <3

Ge en kommentar
Postat av: Louise

tack för en fantastsk helg och en superkul fest ^^

pusspuss

2009-04-05 @ 18:56:38
Postat av: Annis

Sluta! Jag kommer att glömma!

2009-04-05 @ 19:36:57
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0