AGEMA !

Sådär, nu är jag hemma från sommarens alla äventyr, så nu kan bloggen få komma igång igen med lite bilder och sådant kul.

Men, jag är hemma från Agema, det underbara scoutlägret Agema. Det känns tomt och ensamt, och jag saknar alla så galet mycket, men jag är lycklig. Iallafall nästan. Och jag vet precis vem och vilka som ligger bakom det... :) (och det är inte myggan som orsakat ett bautamyggbett på min hand.... den ska dö.)

För övrigt längtar jag till torsdag.

Nu kommer en kort summering av veckan på agema (egentligen var det två veckor, men nu räknar jag bara själva lägerveckan)

- Veckans låt: Caramelldansen. Utan någon somhelst konkurrens!
- Veckans sång: Dam dam didi. Ingen låt kan sätta sig på hjärnan som den kan!
- Veckans måste: ALCOGEL!
- Veckans citat: Det man inte har i munnen får man ha i naveln
- Veckans bästa: Alla underbara människor man lärde känna. Både de man kände lite från innan eller inte alls. Vissa mer än andra. :)
- Veckans sämsta: Vädret första natten. Stormade som satan och jag låg med fingrarna i öronen och bet mig i armen.
- Veckans jobbigaste: Allt ansvar som följer med när man är ansvarig för ett kafé, men jag lärde mig massor och hade roligt ändå!
- Veckans duktigaste: Alla mina kära SMP:are, så otroligt duktiga var mina små slavar och gjorde alltid det jag bad dem om och stog ut med mig även mitt i natten.

Japp, det var en del av Agema för min del :)

Bilder kommer sen!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Kul att du hade det bra!!!

2009-08-11 @ 12:10:12
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0