Ibland gör man rätt..






Idag har jag haft en lektion, slut kvart över 9, sen bil (!!!) direkt hem och vad gör man då om inte passar på att ta fram kameran en stund? Ska jag vara helt ärlig var det inte alls sånna här bilder jag hade tänkt ta. Jag jobbade ett bra tag på för att få några bra bilder där droppen faller, men jag vet inte vad det var men det gick inte över huvudtaget. Jag gav upp och skulle bara testa att ta ett sånt här kort istället, och jag blev ganska nöjd med det också faktisk.

"Och jag skattade mig lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev"
(citat ur "Ibland gör man rätt ibland gör man fel" med Markus Krunegård)

Jag är helt klart nöjdast med den översta bilden, någonting med den fastnade jag för så fort jag tagit den, och den blev ännu bättre svartvit. Verkar inte vara någon som håller med mig ifall man kollar på kommentarerna jag fått på tex bdb, men det ska man kanske inte ta så seriöst...

Dessutom! Jag kanske eventuellt jätteosäkert har hittat en praktikplats nu! Ska ringa dom igen imårrn och se om dom är intresserade. Jag ringde idag och då sa dem: "nje jag tror inte det men ring imorgon så kan vi prata om vilken skola du går och så", med andra ord, lägger jag fram det snyggt så är dom inte heeeelt ointresserade! Vad det är för ställe säger jag inte än, det får ni veta om jag får det :)

Ge en kommentar
Postat av: louise

grymma bilder sötnos!

du är sjukt duktig!

2009-08-25 @ 17:12:18
Postat av: Sötungen

Det kan vi göra...jag har ju all tid i världen nu när jag är arbetslös! XD

Vi får ha filmkväll röstar jag på!

2009-08-29 @ 10:14:33
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp det behöver ett smeknamn...det funkar som en hemlig identitet...haha!



2009-08-31 @ 18:19:01
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Därför jag tog den...



öh..vi har nog inte sagt någon tid!

2009-09-21 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0