Det var en gång...

Jaa.. Detta är jag för två år sedan. Ni som lärt känna mig efter detta, är det likt mig? :)

Och, många som "kommit över sin emoperiod" (gillar inte att uttrycka det så för det är, eller borde vara, en stil man har för att man gillar det, men det beskriver ganska bra det jag menar) skäms för hur de såg ut. jag skäms inte, jag var snygg och gjorde min grej! Även om många säkert tror att jag gjorde det för att göra revolt mot mina föräldrar, eller för att få många kommentarer på bilddagboken, eller för att få uppmärksamhet. Det var inget sånt. Mina föräldrar stöttade mig och var stolta över mig, uppmärksamheten var inte fullt så rolig som man kunde tro och så många kommentarer fick jag inte heller. Jag gjorde min grej helt enkelt, och det är jag fortfarande stolt över :)


Ge en kommentar
Postat av: Andreas Eriksson

Du har sett ut SÅ, och SLUTAT!

Inte okej (att sluta alltså).



2009-12-27 @ 23:52:32
URL: http://www.erikssonandreas.blogspot.com
Postat av: louise

tja, sen jag träffade dig första gången (vad blir det? nästan 18 och ett halvt år sen va?) så har du alltid varit snygg. och blir bara snyggare med åren. vart ska detta sluta???

2009-12-28 @ 00:05:50
Postat av: Johanna

Kommentarerna man får (om man får några) är ju alltid såååå roliga också!

2009-12-28 @ 10:05:15
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: SIMON

FETT SNYGG

2009-12-28 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0