Kallt, som bara den!

Tänkte lägga upp en bild på mig i bilen första dagen jag fick körkort, men pappas dator tycker visst inte om mig så det blev inte så..

Jaja, jag tänkte faktiskt bara skriva lite om allt som händer i helgen.

Alla julklappsinköp är klara (!!!),
väldigt skönt och Louise, jag är ganska nöjd med din faktiskt... ;)

Ikväll ska jag iväg och hjälpa till i disken på en f.d lärares fest, och så får jag nog köra lite bil på kvällen när folk ska hem. Dessutom har pappa fixat sin bil nu så att jag vågar köra i den, han har nu ett par veckor endast haft vinterdäck ibak, och en backspegel.. läskigt!

Imorgon blir det teaterträning klockan 10 och framåt, klockan 5 ska jag till bion och lära mig att köra film så att jag kan jobba där på riktigt sen, och direkt efter det drar jag iväg till Töreboda en sväng för att säga hej till folk jag inte träffat på länge. Blir kul! Sen är det bara att åka hem och sova för att hoppa upp till skolan på måndag. Min kära skola vill nämligen inte att vi ska få lov än som alla andra skolor har, nej vi får det dan-före-dan-före doparedan istället. Kulkul!

Btw, det är kallt som fan...

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0