Beslut?

Vissa beslut är jobbigare än andra. Vissa vill man undvika, andra vill man bara vänta lite med.
Ett beslut  som inte är speciellt jobbigt är designen här på bloggen som jag pratat om..
Jag kommer verkligen inte på något bra, fast det kanske beror på att jag inte haft tillräckligt med tid att sitta ner och pilla med det.. Men det kommer, jag lovar!

Tack Bella, Simon och Fille, ni var snälla och slängde hit en kommentar, sånt uppskattas vill jag lova :)

Denna helg har gått alldeles för fort, vet inte vad som hänt, men nästa helg lär kännas längre, för då är de OPV. För er som inte vet vad det är så kan man väl kort beskriva det som en vandring mitt i natten, ca 2 mil, tar ca 13-15 timmar, man får minimalt med mat och inget godis, extra mat, klocka eller liknande. Kommer bli kul :D

Bara scouter som är galna och tycker om sånt eller låter det lockande för er som inte är det ?



Bild från Vinterhajken förra helgen :)

Ge en kommentar
Postat av: Annis

Jag tycker inte alls den är värd att gå! Men det ska bli kul att se alla trötta människor komma till våran sation ^^

2009-02-22 @ 22:15:19
URL: http://tikiyin.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0