Internet, wohoo!

Oh Hello!

Nu var det väldigt länge sen, men jag har ju varit på Gotland en vecka med Caisa! Helt underbart skönt var det. Sol varje dag (även om det var lite kallt då och då..) och sköna dagar på stranden (oftast).

Denna veckan spelar jag teater här i Skara. Jag är med i en barnföreställning som heter Fröken Ensam Hemma Åker Gungstol, riktigt söt är den, så ifall ni är i skara

Imorgon fredag 24/7 kl 17.00, Lördag 15.00 eller söndag 15.00 och 19.30,

så är ni väldigt välkomna att se mig spela nallebjörn i årets sötaste och bästa pjäs. Kostar endast 40 kronor för 45 minuter.

Sådär, det var lite reklam det.

Jag är väldigt glad just nu, för jag har precis fixat internet i lägenheten jag bor i denna vecka (tack så massa mycket för att jag får låna den! Men Louise, det hade varit mycket mysigare här om du var här också!) Jag tog mod till mig och frågade en som jag visste hade ett låst nätverk i samma hus, och jag fick koden och kan nu använda internet, underbart!

Nu ska jag träna lite teori och fixa upp lite bilder på diverse sidor.

Peace!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Whiiiiiee, internet!!!! =D



Nu är ju du massa mer brun än mig...inte okej! Inte alls faktiskt! =/ Crape, jag skulle fortsatte vara emo, då hade det inte gjort något! :P



=D=D=D Kom inte på mer att skriva nu! XD

2009-07-24 @ 10:35:20
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: louise

längtar efter dig <3

vem frågade du? egons son???

pusspuss

2009-07-25 @ 15:42:40
Postat av: Johanna

Jo det var du, fast inte bara du! :P men i alla fall nog om det...Eva-Lena? Något du har berättat om och jag pinsamt nog har glömt?

2009-07-27 @ 16:05:25
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0