Dagens artist blir... Lady Gaga?

Olle har hittat detta klipp och jag tycker riktigt mycket om det faktiskt!

Det är Lady Gaga som gör en ny version av hennes egen låt Pokerface.¨
Det låter konstigt, jag vet, men lyssna och bedöm sen. Hon har tro det eller ej en helt grymt röst!
Man känner inte igen låten alls fram till refrängen, men den är minst 1000 gånger bättre än orginalet tycker jag. Kan det vara så att det var såhär hon ville ha den fast att skivbolaget eller liknande gick in och sa nej... ? Hon är riktigt söt också, ser så lycklig och busig ut, och roligt är det i slutet när hon börjar spela med foten...

Just detta klippet är i kass kvalitet, och hon börjar inte sjunga på riktigt förrän 30 sekunder. Den videon som är bäst funkade inte att lägga upp här.

Men ändå, lyssna och njut mina damer och herrar, Lady Gaga som ni aldrig hört henne förut!


Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Nja, så bra tyckte jag inte den var. Men hon har verkligen röst och den var bättre än orginalet!

2009-06-09 @ 20:51:48
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0