Musik som betyder.

Snart dags att sova, kan verkligen behövas!

Men först vill jag bara lägga ut delar av två låtar som betyder ganska mycket för mig just nu, av olika anledningar. En del är för textens skull, andra delar är för sånt som hänt när jag lyssnat på låten, och så vidare. Bra är dom iallafall, även om jag inte skriver ut hela texten här :)

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om nu
är att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som om det går på dig
Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det
hur smutsigt livet blivit

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig


Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Mando Diao - Dance with Somebody

I'm falling in love with your favourite song
I'm gonna sing it all night long
I'm gonna dance with somebody
Dance with somebody
Dance, dance, dance

I'm gonna dance with somebody


Godnatt,
Fred och Kärlek!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Saknar dig med!



Har du tatt till dig Viktors fred och kärlek hejdå! ^^

2009-06-30 @ 06:22:14
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0