Sötast i stan



Den här gullungen är hemma hos oss nu, och ska vara tills imorgon, men det lär jag inte märka mycket av, för ikväll blir det att åka upp till Kinnekulle och frysa och mysa. Blir säkert roligt även om jag känner mej rätt otaggad just nu..

Just nu ligger jag i min säng, äter Toffifee (<3) och firar nationaldag. Om man nu kan kalla det fira. Det är nog den dag som är minst värd att fira ifall man inte råkar gilla sverigedemokraterna eller liknande. Det är en så otroligt löjlig dag då alla kan bli nationalister och främlingsfientliga helt lagligt och accepterat.

Dagen/natten spenderades med Olle och gårdagen med han och Kalle, lugnt, skönt och mysigt :) Gitarr, sång, cigg och öl i en övergiven tågvagn är en oslagbar kombination! Även om jag varken röker eller gillar öl, så var det rätt najs att sitta där, lite kallt bara.

Sådär, det var en snabb uppdate på vad jag har för mig, ska allt försöka uppdatera lite oftare :)

Peace

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Hoppas ni får det kul på kinnekulle! ^^

2009-06-06 @ 15:41:08
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja Toffifee är ju gott^^

2009-06-06 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0