Tell me this night is over




Mycket foto här nu för tiden, sånt tycker vi om. Eller ?

Blev helt klart över förväntan på Kinnekulle, riktigt mysigt med bra folk.
Vi tänkte ta en kort promenad till utkikstornet, men det blev lite längre än kort för vi gick fel väg litegrann, så det blev en väldig omväg men det gjorde inte speciellt mycket, för jag kunde fota lite, och det var ändå skönt att gå.

Mer gång i vardagen!

Idag har jag röstat också, nu är jag stor på riktigt !

Ge en kommentar
Postat av: Anonym

du vet att jag älskar dina bilder, så det behöver jag inte ens säga.^^ var där i torsdags! i utkikstornet till och med. det var kallt och blåsigt och jag längtade efter dig <3

2009-06-07 @ 20:58:03
Postat av: louise björnram

missade det där med namn, men det var jag som skrev det :P

pusspuss

2009-06-07 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0