Snart slut, men på vad?

Nu är flera ämnen i skolan slut!
Psykologin och matten är helt slut, och idrotten är slut för terminen, om man bortser från bowling sista veckan.

Det är inte långt kvar nu, och det känns överallt. Inte minst på alla studenter som inte har långt kvar i skolan nu. Jag är både avundsjuk och inte avundsjuk, det är trots allt ganska skönt att veta vad man ska göra, inte behöva ansvara för allt själv och inte behöva oroa sig för framtiden, riktigt än iallafall. Men ändå, ett år till i skolan känns ju rätt segt! Jag vill göra något nytt nu, komma bort härifrån och lämna allt gammalt bakom mig, ett tag iallafall, känns som om det kan behövas i mitt röriga liv för tillfället.

Jag kommer sakna alla treor också.. Vissa mer än andra såklart, men det kommer bli tomt här nästa år "/




Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0