Superscout

Det är jag det. En riktig superscout. Eller? Hur är man då? Blir man det för att man åker på stämma, skriver ett projektarbete om scouting, ska föreläsa i ämnet, har halsduk och skjorta, är ungdomsledamot i distriktet, sköter Senior- och rovergruppen, är med i vikengruppen, försöker hålla skaras seniorer på fötter, sköter två delar på hemsidan, försöker hålla kontakten med andra distrikt, ordnar hajker och arrangemang och läger och snart ska börja engagera sig i jamboreen 2011? Kanske. Eller är det helt enkelt tanken som räknas?

Jag vet inte.

Jag vet inte mycket just nu, mer än att jag helt plötsligt igen fick massor att göra, jag som trodde det skulle lugna ner sig efter studs. Inte då. Kom på att jag ska hålla en föreläsning för 9or imorgon och jag kunde varit bra mycket mer förberedd.. Får väl sitta med det inatt. Tur att jag är ledig idag, så att jag i alla fall hinner med någonting.

Ifall du som läser undrar hur jag kan ha så mycket att göra men ändå hinner sitta här och skriva blogginlägg, då kan jag svara att jag är en människa som trots allt behöver pauser ibland, och detta är en sån paus. :P


Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0