Tävlingsbidrag

Nu kommer äntligen mina tävlingsbidrag till kreativtävlingarna :)

1. Freestyle Photo. (Jag kom tvåa och får hårdvara för 1000 kr och biljett till summer, som jag kommer sälja för då blir det crew!)

Squirtle




2. Freestyle Graphics

Mario in smoke




3. Oldschool Graphics

BUFFA!!! <3




Haha, den sista slängde jag ihop på en kvart eller så för att jag inte hade något bättre för mig, men det är ju buffa :D
Och tack Tim för modellandet på Mariobilden, även om jag inte vann något med den så blev jag ganska nöjd :) Var massa helt galna bidrag med, så sjukt duktiga människor det finns!


Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Ge en kommentar
Postat av: Steffe

Jag sa ju att du skulle ta sköldpaddan! :D:D:D:D

2009-11-29 @ 20:12:34
Postat av: Stanzan

fan vad du är duktig :D

2009-11-29 @ 21:45:19
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: wiike

VÄRDLENS BÄSTA LÅT!! <3

2009-11-30 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0