Där ser man

Fabian uttryckte det som att jag jobbar på min kvinnlighet, och ja, det gör jag kanske :P Eller så faller jag för grupptrycket helt enkelt, eller så är de faktiskt ganska snygga.

Jag har köpt nya skor, det är det jag pratar om. Det är inte ofta det händer så när det väl gör det så är det värt att skriva om! Grejen är den att jag inte är van vid sådana skor. Jag har ju alltid haft lite slitna converse eller trasiga tygskor i största allmänhet, och det känns som ett stort kliv från det till dethär. Men, någongång ska det väl ske!

Jag var på en riktig shoppingtur igår. Jag köpte en tunika, en tröja, ett par jeans, ett par skor, en bh, en parfym, ett halsband, några armband och så lite sminksaker. Mjaa helt okej skulle jag säga, (och kvinnligt?) :)

Här är de i alla fall .



Ge en kommentar
Postat av: SIR

Like it Alot!^^

2009-10-30 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0