Dessa helger...

Nu har jag haft den stressigaste lördagen på länge, och den lugnaste söndagen på lika länge. (Man kan ju undra varför allt ska hamna på samma dag...) I alla fall, så var det en bra lördag.

Började med SORG/ROSE/SeroX-möte (senior- och Rovergrupper i Västra götaland), vi från SORG blev sjukt sporrade av allt ROSE sa, (De ni, Marcus och Thyni, ta åt er bara!) så nu ska vi också bli stora och bra, och vi har massor av idéer att börja med.

En blogg till exempel, och jag kan stolt meddela att det är jag som gjort headern, dock bara den, inte hela designen, den har designandmakeup.se gjort, för sånt är jag inte så bra på.. Min header gjorde jag även utifrån hennes, så jag har nästan kopierat, men inte riktigt.

Efter två timmar av mötet, skyndade vi ifrån Skara oss hem så fort det bara gick för att jag skulle hinna ha premiär på teaterföreställningen Spöket på Canterville. Jag hoppade rakt in i genrepet, verkligen i sista sekund, men trots det gick premiären i stort sett som den skulle och alla verkade nöjda. Score!

Så, nu är det dags att lugna ner sig med skola i några dagar, sen är det helg igen och då drar stressen igång igen. Heja!

Ge en kommentar
Postat av: Marcus

Underbart när man har mkt att stå i! Så länge det är utvecklande så brukar det vara roligt :P

2009-10-12 @ 12:42:08
URL: http://blog.ituniv.org
Postat av: louise

Helgen kommer bli bäst. för då får jag äntligen träffa dig^^

2009-10-12 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0