Jobb igen,

Ja, nu är klockan 23.30 och jag är trött som satan och skulle väldigt gärna krypa ner under täcket, krama min mjuka sköna kudde och bara sova.

Meeeeen, får jag det?

Nej.

Jag ska om sisådär en halvtimme åka in till skara för att agera vimmelfotograf på Olins. Det är roligt, men dels är jag så trött att jag tror att jag kommer somna på vägen dit, och dels känns det som om jag inte kan tillräckligt för att jobba där... Mina bilder blir långt ifrån så bra som de borde bli, jag försöker, men det krävs mer träning och kunskap än vad jag har... Jaja, vi får väl se hur det går ikväll, det kan ju inte bli värre än dåligt. Önska mig lycka till i alla fall.

Sen, en bra sak! Jag har köpt en grej, vad det är får ni veta när den kommer. Ni lär märka det.... ^^





Bild från förra gången jag jobbade på Olins

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0