jobbjobbjobb :)

Ja, jobb. Grafiskt jobb. Det är ju det jag kan och det jag gillar, kan det då bli bättre?

Jag har fått flera förfrågningar om jag kan göra loggor, affischer, bilder och liknande på sista tiden. Ganska många faktiskt. Nästan så att jag kan kalla mig efterfrågad.. ;P Fast bara nästan. En hel del jobb blir det i alla fall. Det tar tid och ork, men vad gör det när det är så roligt? Det gäller ju faktiskt att skaffa kontakter, få ut sina grejer så folk ser dem och kanske vill ha fler. Jag kanske kan göra karriär på sånt.. ;)

Jaja, alla får ha drömmar.

Kan i alla fall säga att jag är jätte glad för alla som frågat, jag blir lika glad och förvånad varje gång över att någon vill ha MIN hjälp, varför just jag liksom? Men tack så mycket. Vill någon ha nått är det bara att säga till :)

Exempel kommer senare .

Så, back to work!

Ge en kommentar
Postat av: SIR

keep it up!^^

2009-10-15 @ 23:51:10
Postat av: Johan

Varför vi anlitar just dig...? Jo för att du är grym! Jag tycker helt klart att du skall göra en karriär inom detta.

2009-10-16 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0