Imorgon.

Imorgon. Imorgon försvinner den sista delen av den jag älskade mest.
Fan ta imorgon.
Imorgon rivs de gamla såren upp och nya skapas.
Imorgon får jag aldrig mer träffa min älskling.
Imorgon ska Tilly säljas.

Jag var beredd på det. Trodde jag. Det var jag inte.
Det kom som en bomb när mamma för en stund sen berättade att de hittat en köpare och att köparen ska hämta henne, imorgon.

Det är inte rättvist.
Jag vill inte.
Fan ta allt mitt prat om att det blir bäst så och att hon förtjänar det.
Jag vill ändå inte.
Jag är självisk, jag vet.

Hon var min och morfars.
På lördag är det precis två år sedan han dog.
För två år sedan idag gick han och jag och ledde över tilly och raline till en annan hage.
Han skulle rida Raline och jag på Tilly snart sa han.

Det blev inte av och nu kommer ingen del av det någonsin bli av igen.
Min sista del av dig dör också nu morfar.

Fan.
Fan fan fan fan.



 

Jag glömmer dig aldrig Tilly.

<3


Ge en kommentar
Postat av: Johanna

<33



Kommer bli bra ska du se. Ni kanske träffas igen!

Finns här!

2009-09-29 @ 22:08:08
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0