Jag är dålig.

Tilly

-04 sto ljusbrun stj vtvbf ca 148 cm e. Tagg u. Rindy 23049
Tilly är en feminin, mycket söt häst som är riden sedan I våras.
Hon har haft alla typer av ryttare på ryggen och skött det väl.
Nu tränas hon att vara ute ensam på tur och sköter sig bra.
Hon tycker om att bli pysslad med och är lätt att hantera från marken.
Jag skulle tro att hon passar även den som inte har så mycket ridning i kroppen men som alla unga hästar behöver hon en ledare för att känna sig trygg.
Pris: 14 000 kr + moms

 

Fan Älskling.. Förlåt.

Jag ville inte att det skulle bli såhär. Jag hade många drömmar om dig, men nu är det för sent för drömmar. Jag borde tagit mig tid, men det gick inte. Eller? Är det bara något jag skyller på för att jag inte vill inse att min sista del av morfar försvinner utan att jag gör något åt det?

Jag kommer sakna dig. Det ska ju vara du och jag, inte du och någon annan.

Det gör ont, men jag vet att det blir bäst ändå. Du förtjänar att få det bra. Att lämna iväg dig lär bli ungefär det jobbigaste jag gjort, men jag har inte mycket val.


Ge en kommentar
Postat av: SIR

Det kommer bli ok ska du se, förbannat trist, men klandra dig inte för något som inte är ditt fel, hade du kunnat lösa det på något bra sätt hade du ju gjort det

2009-09-27 @ 19:08:54

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0