Jag finns på Spotify!

I alla fall nästan.

Bandet Sticky Moon, som består av två sköna killar ifrån MoP (Music and Production) i Skara, har släppt en EP som jag fått äran att göra skivomslag till, och numera finns de på Spotify, och mitt namn står där, hur tufft är inte det? ;)

http://open.spotify.com/album/0JTqhZusm9paHfEqiz3JDU

Där hittar ni dem (och bilden).

Bra jobbat killar, tack för att jag fick göra den, och keep up the good work!


En sak till, Martin, du fråga om bilden i förra inlägget.
Jag tog den i somras och kommer inte alls ihåg några
speciella inställningar, men jag använde mellanringar,
kort slutartid, ganska stor bländare och fick väldigt
smutsiga byxor, för det var inte speciellt tort där, vilket
kanske syns.. :)
Kul att du gillade den i alla fall, alltid roligt att höra!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0