Sommarväder i Skåne, nästan.

Helsingborg ligger väldigt nära Danmark, har jag upptäckt. Dessutom blåser det och så finns det fina hus och fina skogar men med konstiga vägar man inte hittar på. Tack för en bra helg Ulf!
Nu tycker jag att det kan bli sommar på riktigt snart, inte såhär halvvarm-kallt så man inte vet om man ska ha på sig jacka eller inte. Jag vill ligga i gräset och fota droppar och nyckelpigor, eller möjligtvis stå framför en scen och titta på konserter genom kameralinsen, det funkar det också, men jag vill det nu!

Ge en kommentar
Postat av: martin K

är det du som tagit bilden ? väldigt snygg i så fall. objektiv och tib ländare ?

2010-04-28 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0