Humor och sjukdomar.

Hur stor är risken att man får migrän och urinvägsifektion, samtidigt, när man inte haft något av det innan?

Inte så stor tycker jag, men tro fan att jag fick det. Jag höll på att svimma på spårvagnen och på centralen, väldigt obehagligt. Trots detta fick jag en possitiv upplevelse igår, jag och antonia var på vårdcentralen här i Majorna, och det tog kanske en kvart-20 min att få prata med en läkare, ta tester och få medicin. I Skara hade det tagit minst tre dygn!

En annan kul grej som hände igår var när jag och Antonia skulle hyra film.
Vi gick fram och skulle betala, och killen i kassan ber om antonias leg, han tittar på det och frågar:

- Bor du i Skara nu eller?
- Jaa..
- Okej, då kan jag bara beklaga!


Vi pratar vidare lite och han frågar vart jag bor, jag svarar att jag precis flyttat hit ifrån skara, då säger han:

- Så du har tagit dig därifrån, men du (tittar på Antonia) du är bara patetisk.

Skön kille det där alltiså!


Pappa bredvid en rauk på Gotland

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0