No internetooo

Hej Hallå.
Mitt internet hemma har dött. Stendött. Finns inte mer. Typ.
Så, mig kommer ni förmodligen inte höra mycket av innan jag flyttat till storstaden med förhoppningsvis fungerande teknik. Det dröjer som tur är inte så länge, eftersom jag flyttar på måndag. Så håll ut så kommer det snart en massa bilder ifrån gotland, sommarens läger, och övriga konstnärliga bilder som jag gärna vill kalla dem.. tyck vad ni vill om den saken..
I vilket fall hörs vi snart igen.

Ge en kommentar
Postat av: louise

Måndag som i att du flyttar idag!? Gah! Nu kan vi träffas!!! Snart! Jag flyttar nästa tisdag. Okej, du kanske kan få komma i ordning först. Lite. Sen vill jag träffa dig. <3

2010-08-09 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0