En röd jul



Det är svårt att inte vara lite ego när man har en ny hårfärg, som man gillar väldigt mycket dessutom. Varför har jag aldrig färgat håret rött tidigare?

För övrigt har jag börjat fundera ut en julklappslista...

1. IPAD (Kommer jag inte få, men man kan väl drömma? Det är egentligen det enda jag vill ha...)
2. Pengar till iPad (eftersom jag inte kommer få någon)
3. Kameraväska (Min blev ju stulen och jag har inte orkat/haft råd att köpa någon ny...)
4. Halsband (vart har alla de tagit vägen? Jag är säker på att jag haft fler...)
5. Örhängen (Nu när mina hål i öronen läkt helt och hållet, efter ca 10 år, får man ju utnyttja det!)

Ja.. det var väl typ det än så länge.

Mamma och pappa, ni kan väl koncentrera er på de två, alt. tre första punkterna..? ;)

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0