Äntligen klar! När är nästa?

Jag är hemma ifrån OPV!

Vi gick runt på ca 14 timmar, och vi kom 5a, helt okej tycker jag!

Nu har jag onda fötter och ben och axlar, massage någon? Men det var lätt värt det i alla fall. När man går där och är kall, trött, hungrig och blöt så tänker man: Vaaaaarför gör jag det här egentligen? Aldrig mer!
Men, när man kommit i mål och känner sig så stolt över att ha klarat det och kan lägga till ännu ett OPV till samlingen, och än en gång klarat sig ifrån att vinna, då glömmer man allt man tänkte innan och tänker istället: Hm.. Undrar vart det är någonstans nästa år!

Haha, det är konstigt det där... Men jag tror att alla som gått känner igen känslan :)

NU ska jag sova. Är nog inne på mitt andra dygn utan någon sömn nu, känns sådär!



Söt taxibil i London :)

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0