Gah!

Varför fotar jag aldrig längre?

Varför, varför, varför, varför?

Kan ingen ge mig lite inspiration? Säg något jag ska fota och ge mig tid att göra det! Jag saknar det men gör det ändå inte...

Förövrigt tror jag det är något fel på min kropp. Ena dagen kan jag vara hyfsat frisk och glad, andra dagen mår jag kass och får stanna hemma, sen är jag frisk igen. Det händer lite då och då nu för tiden, känns inte helt bra.. Så mycket jag inte hinner med då och så mycket jag missar i skolan.

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Naw, synd om dig. Hoppas du mår bättre snart!



Kan erbjuda mig att låta dig fota mig om du kommer hit ^^

2010-02-02 @ 21:36:52
Postat av: AntonYmer

Surfa runt på andra fotobloggar och hitta inspiration.



De här hittade jag: http://camillasfoto.blogspot.com/2010/02/akrobatiska-bestick-grona-skonheter-och.html



Enkelt att ordna med hemma, en dag när man känner sig lite krasslig. Krya hörru!



2010-02-03 @ 16:30:49
URL: http://bilder-i-svart-vitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0