Bort med snön!

När jag gjorde så att de började snöa på min blogg så började det snöa på riktigt. Nu tar jag bort snön här, så nu håller vi tummarna för att det funkar igen så att det blir vår så snart som möjligt!

Haha, när jag skulle ta bort "snökoden", så tog jag bort rätt bit, trodde jag, men sen när jag tittade hur det blev så hade headern försvunnit och jag hade inte kopierat den kod jag tog bort så jag kunde inte titta se vad det var som var fel. Då blev jag lite nervös och förberedde mig nästan för att sitta med det hela kvällen... Då upptäckte jag att det var två rader jag hade glömt att radera, så då gjorde jag det, och allt funkade som vanligt igen. Puh!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Håller med dig,bort med snön!

2010-01-21 @ 16:30:23
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0