Länkar

Hittat en del spännande bloggar på sistonde, tänkte att ni ska få ta del av dem!

Harpasione - En helt galet stark kvinna. Hon har ALS och sitter i permobil, hon kan inte göra något själv och har assistenter som hjälper henne med allt. Hon kan inte ens prata. Men, hon kan skriva på sin dator med hjälp av tungan eller blicken eller något i den stilen, har inte full koll på det heller, men det är någon specialgrej. Det tar tid för henne, men man märker vilka kloka och starka människor det kan finnas bakom en sjukdom.

Tjock-Dorian - En väldigt mycket gladare blogg! Det är en viktblogg, det är den tappre Tjock-Dorian som under en veckas tid går på en sträng diet av soppa och frukt. Fruktansvärt läsvärd, länge sedan jag såg någon som skrev på bra som vår käre Tjock-Dorian. Dessutom ska vi bli Sveriges främsta bloggpar. Så det så!

Petra Revenue
- En av pappas gamla vänner från förr. Hon är numera ganska känd, hon regisserade filmen "Kareokekungen" som hade biopremiär nu i höstas och hon spelar teater och har skrivit en bok som fått priser. Hon och pappa träffades igen för ett par dagar sedan, nästan första gången på 30 år, och inlägget i hennes blogg jag länkat till handlar om det mötet. En väldigt underhållande beskrivning av min kära far helt enkelt!

Nevnarien - Henne kan jag ju inte glömma, även om hon inte är direkt nyupptäckt. Det var (delvis) hennes bilder och illustrationer som fick mig att börja med sånt. Hon är galet duktig och en väldigt bra inspirationskälla, inte minst när det gäller fotografering, jag är lite avundsjuk på henne..

Så, kolla in dessa nu, de är BRA!

Ge en kommentar
Postat av: Solidaritetsbantaren

TJOCK-DORIAN!

2010-01-14 @ 23:04:41
Postat av: Malin

Hejsan!

Just nu pågår en fototävling på min blogg där man kan vinna e.l.f. cosmetics fair starter kit. Var med vettja? :)

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/january/vinn-elf-minerals-produkter.html#comment

2010-01-15 @ 16:03:50
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: maria:)

frågestund på bloggen, skriv en fråga, sötnos (:

www.dancehallquuen.blogg.se

2010-01-16 @ 16:01:18
URL: http://dancehallquuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0