platt vs. Lockigt



Jag hade lite beslutsångest med mitt hår på nyår.. Tillslut blev det lockigt, var det rätt? Vad tycker ni? :P

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

När jag sa att jag inte ville prata om det var det mest mina nyfickna vänner som skulle ta åt sig. Men vist det är dig det handlar om.

Jag vet inte vad jag ska tro.

Ryckterna sa att ni höll på under min stundten, och även att ja inte skulle vara sur på dig.

Samtidigt vill ja tro att du låter bli. För du har sett hur jag mådde och jag vill tro att du bryr dig. Att du talar sanning när det är inget.

Jag vill inte att du ska säga förlåt. Vist vilket som nu är sant, jag bad dig låta bli en person, för du kan få vem du vill, men just den personen gör så ont för min del. Och det kanske låter hemskt att säga så, men jag vill att du ska vara glad först. Och om det skulle göra dig glad så skulle det det, men det var just det att om rykterna var sanna så var det att du inte sa något i så fall.

Jag vet varken ut eller in längre. Säkert jag som ska be om ursäkt, för det är jag som är a mess.

Jag är bara för trasig för att funka med folk. Jag vet att det inte är ett försvar, men det är sant.

2010-01-01 @ 16:55:28
Postat av: Johanna

Känner att mitt inlägg är förga försåligt och jag tror inte det här kommer blir bättre.

men tänkte fortsätta på den trsiga biten...i min värld försinner det jag tycker om. De som jag lär känna och som jag lär lita på försvinner jämt bort från mig. Seriöst. Varje gång har det varit för en killes skull.

Jag har ingen rätt att göra som jag gör det vet jag och jag är hemsk som ändå reagera som jag gör. Men när jag hörde det, då var det första som dök upp att du skulle ha svikit mig. Att jag en än gång hade förlorat någon som jag bryr mig sjukt mycket om.I min värld händer det. I min värld förstår inte jag att folk inte behöver göra så. Så som jag har lärt mig så väljer folk bort mig för att få killen.

2010-01-01 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0