Dreamhack #3



Jag är sjukt pepp med en luft-blås-attackgrej på vårt underbart fina utomhusområde. Hinderbanan ni se i bakgrunden är galet poppis, den har inte varit still en minut sen vi blåste upp den, helt okej!

Utöver hinderbanan så har vi en hoppborg, en volleybollplan, en pool, en grill och ett untztält med laser, dj, bar, och massa tufft. Inatt ska allt plockas ihop, kommer inte bli roligt alls. Jag stannar gärna här en vecka till, eller två.

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

Tycker du ska komma på kinnekulleskplletonenes mojs som är nu på lördag. Bara för att jag ska få festa med dig! (var ju lite dålig när jag bokade upp mig på midsommar)

2010-06-23 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0