Inget funkar..

Okej hörrni, vet ni vad jag upptäck?

Min camera raw-version är inte kompatibel med min nya kamera. Jag behöver därför en ny version för att ens kunna öppna bilderna. Lätt som en plätt tänkte jag men det var det inte alls, för jag lyckas verkligen inte installera en ny version! Vet inte varför, men det går inte!

Så, om någon datorkunnig person har lust att hjälpa mig så blir jag glad, för jag börjar bli lite desperat..

Ge en kommentar
Postat av: Ulf

Om du har en äldre PS-ver än CS5 så kan det vara problemet. Då kanske du måste hitta en äldre CR-ver som är kompatibel med 50d:n och CS4 eller vad du nu har... CR6 på Adobes hemsida stödjer enbart CS5.

2010-06-21 @ 12:40:14
Postat av: Louise

Vad Ulf sa.

2010-06-21 @ 14:33:59

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0