Big Ben in a Big City



Nu ska jag snart iväg till teatern! Äntligen, jag har saknat det. Fast idag ska mamma flytta också, det har jag inte längtat efter riktigt lika mycket.

Men jag behöver er hjälp också, vilken av dessa två bilder är bäst? Båda är helt oredigerade, ovanligt för att vara mig.. ;)

Ge en kommentar
Postat av: simon

måste man välja någon så känns den understa bäst:)

2010-03-06 @ 12:01:31
Postat av: Sebastian

Den nedersta tycker jag också..

2010-03-06 @ 22:33:06
Postat av: Ulf

Av dessa tycker jag den undre är bättre, även om jag skulle testa att beskära den övre så hela Underground är med. Vet inte om det blir bättre, men en idé :)



Ta vara på dig, måste vara en tung helg för dig så skänker dig en liten tanke iaf...

2010-03-07 @ 00:25:19
Postat av: Marcus

Den nedre är otvivelaktigen bäst.

2010-03-07 @ 19:23:23
URL: http://blog.ituniv.org

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0