I dont want to break a heart.

If you fall for me
I'm not easy to please
I'mma tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break ya break break ya heart.

Varför känner jag igen mig i den texten? Det borde jag inte göra, det är dumt...

Btw, jag är sjukt sugen på att fota nu, vilket jag inte varit på det här sättet på lääääänge, men då är jag för trött för det och har dessutom inget roligt i mitt rum att ta kort på. Typiskt! Så det blir inga nya bilder här idag, kanske kan leta upp en gammal någonstans..





Mja, fick bli en bild från nyår, det är jag i jimmys mask, (det var maskerad)

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

hiya, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skriver la mest för att...för att jag saknar att prata med dig.



Hoppas du hittar något att fota på snart

2010-03-13 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0