Öron som funkar!



Jag har fått igenom örhängen i mina hål i öronen igen!
Om ni undrar varför det är en sån stor grej, så kan jag dra hela historien lite snabbt.

Det var såhär. När jag var liten, jag gick väl i 3an eller så, så tog jag hål i öronen första gången. Det gick inte speciellt bra, öronen svullnade upp och det blev varigt och äckligt. Jag fick ta ur dem och låta de växa igen, sen försökte jag ett par gånger till med nya hål med ett par års mellanrum, men det blev inte bättre då. Tillslut gav jag upp. Men ibland, på senare tid, så har jag kollat ifall hålen finns kvar, oftast har de inte gjort det så jag har fått trycka hårt för att det skulle funka och det har gjort ont... Men NU! Nu testade jag igen och det funkade! Det gjorde inte ens ont! Så nu har jag i örhängen ett tag så att öronen får vänja sig, så håller jag tummarna för att det funkar!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0