Drottning bland rosa blommor




Nu är jag hemma efter en helhelg med min älskade och vackra Louise och jag saknar henne redan massor...

Som en liten tröst har jag alla de bilder vi tog under vårt fotoäventyr i Borås vilda natur. Det blev mycket trädklättring, graciösa hopp över bäckar (bild på det kommer senare, jag lovar... Mohaha!) och kravlande bland blommor.

Det blev många fina bilder, så de kommer dyka upp här i takt med att jag är färdig med dem.

Och ifall någon i Louises klass råkar se det här, så blir jag så glad när hon säger att ni gillar mina bilder, så bara så ni vet, jag gillar er ;)

Ge en kommentar
Postat av: Louise

Hahahaha ser mycket fram emot hopp-bilden. Ett ovanligt fint exemplar av ett ninja-ekorre hopp. Inte så graciöst, men vad är det för kul med graciösa hopp? saknar dig jättemycket! <3

2010-05-16 @ 22:32:14
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

mysig :)

2010-05-24 @ 23:42:10
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0