En helg i Tallinn



Nu är jag hemma efter en helg i Tallinn med Jimmy.

Fruktansvärt mysigt var det. Hotellet var fint (som ni ser) och staden var mysig (som ni också ser). Vi levde i lyx de dagar vi var där, för allt var ganska billigt, så vi åt god mat varje dag, myste på rummet, och gick runt i staden. Jag kan verkligen rekomendera det om man är ute efter en lugn skön semester. Vill man hitta på saker så är det kanske inte rätt ställe, för det fanns inte jättemycket att göra, men det var ganska skönt faktiskt. Fler bilder kommer imorgon, nu ska jag återgå till min hemtenta. Jobbajobba.

Ge en kommentar
Postat av: Sofia Vienna

du måste visa flera bilder (: den övre bilden är så underbar. Jag har alltid föreställt mig tallinn grått och trist.

2010-11-03 @ 17:33:05
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Micke

Själv var jag bara där över dagen, hade väl inte så mycket att erbjuda i form av shopping eller andra nöjen.



Men det var som du säger riktigt trevligt att bara gå runt, se staden och ta det lugnt :)

2010-11-03 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0