Kändisbild



Där ser man! Hampus skickade en länk till mig nyss och sa att en av mina bilder används av Ung Media på deras hemsida för Presskonferensen 2010, som header! Ojoj tänkte jag, det var ju trevligt, synd att de inte sagt något till mig! Sen kom jag på att det nog hör till rättigheterna jag valt på bilden att de får använda den i icke-kommersiellt syfte och att de måste skriva att det är jag som tagit bilden om de använder den. Det har de ju gjort. Alltså är det bara roligt att de tycker om den :)

Här hittar ni hemsidan! Dyker inte "min" header upp direkt kan ni trycka på den en gång så kommer den. :)

Ge en kommentar
Postat av: Louise

Grymt! Grattis :D

2010-09-21 @ 23:38:59
Postat av: Anna (ung media)

Verkligen jättefin bild! Det är därför vi använder den. Vi brukar alltid använda bilder från ung bild, det är kul ju fler som använder bildbanken!

2010-09-23 @ 12:00:18

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0