Stockholm blir aldrig min stad


Över: Drottningtorget
Under: Hemma hos mig, jag bor i huset längst till vänster i bild.


Vackra vackra Göteborg!


Jag trivs verkligen här! Visst får jag lite hemlängtan ibland, ganska ofta skulle det vara skönt att sitta i soffan med pappa hemma i Vinköl eller sitta och äta med mamma i Skara och ha nära till kära vänner där, men samtidigt är Göteborg en himla mysig stad. Jag kan gå in till stan från där jag bor (även om det tar en liten stund), jag har flera vänner och släktingar här, att göra saker spontant blir väldigt lätt, och så är det ju så fint!

Nej hörrni, Göteborg kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0