En egen plats i cyberspace

Jag hade tänkt att jag äntligen skulle få tummen ur och faktiskt göra en riktig hemsida med mina bilder, som en portfolio eller vad man nu vill kalla det. Jag har en idé på design, men koda får min kära klasskompis Stephanie göra, för att träna på kodningen. Jag däremot har mer och mer insett att det kanske inte är vad jag vill fördjupa mig i... Designen känns mer som min grej.

Här är i alla fall ett förslag på en "framsida" till min kommande hemsida, vad tycker ni? :)


Ge en kommentar
Postat av: Stephanie

Jag tycker att det låter som en alldeles utmärkt idé ;) Men jag skulle behöva bilderna från dig :)

2011-02-03 @ 17:15:09
Postat av: Carl W.

Ser bra ut! Cleant och lättöverskådligt.

2011-02-03 @ 17:39:29
Postat av: Belinda

Stilrent och jätte fint!

2011-02-24 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0