Gamla bilder, del 3



Höhö, ännu ett par gamla bilder på mig alltså.
Det här var en spännande tid. Jag tror det var första året på gymnasiet. Jag kände inte riktigt att jag passade in och förutom själva utbildningen var det inte mycket där som var roligt. Men ibland lekte jag och Olivia i fotostudion på skolan och det ballade nästan alltid ur till att vi hade på oss konstiga kläder (tomtedräkt tex...) och gjorde konstiga poser. Lite konstigt, men roligt hade vi!

På bilden till höger, jag hade inte lugg där. Men jag funderade mycket över mitt utseende (tror det var när jag började gå ifrån min "emostil") och undrade hur jag skulle passa i lugg. Tillslut kom jag ändå fram till att det inte är någon idé att försöka med mitt lockiga hår, men det hade kanske varit snyggt, vem vet.

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0