Fotofotofoto

Det känns som om de går framåt med fotandet måste jag säga!

Jag har ju faktiskt fått ett fotojobb jag ska få betalt för, även om det inte hade behövs. Det är till ett begravningshäfte eller nått sånt, så de känns viktigt. Hoppas att jag inte gör er besvikna, om någon av er ser detta !

Dessutom har mamma en tavla på sitt kontor med ett foto jag tagit, och hennes kollegor säger visst jätteofta att dom tycker att det är fint.

Det är roligt när sånt händer, jag kan inte säga hur glad jag blir varje gång någon säger att dom tycker att mina bilder är fina. Trots detta så har jag lika svårt som alltid att själv gilla dem. Jag är nog en av de mest självkritiska personer jag känner.. :p

Men, jag hoppas att ni som säger att ni tycker om dem verkligen gör det, för annars är de inte lika kul :)

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0