Nya idéer och gamla bilder!

Design Factory-kickoff är jag på just nu. I en skog någonstans mellan Malmö och Kristianstad, och det är faktiskt väldigt roligt :) Skönt folk och det verkar bli bra arbetsuppgifter! Ganska mycket, men roligt. Framför allt kommer jag lära mig en himla massa!
Skönt att veta att jag kommer ha något att göra de närmsta två åren nu då... :)

Vi hade lite olika Workshops idag också, och en liten grej var att hitta tre bilder i en speciell bildbank som representerade Jamboreens ledord: Meetings - Nature - Solidarity . När jag tittade runt där som bäst så dök det plötsligt upp bilder på mig och mina kära vänner på ett läger för ett och ett halvt år sedan!

Jag och Robin på bild, vackert!


Ge en kommentar
Postat av: AntonYmer

Fin bild.

Kul workshop.



Jag ser fram emot att få se betongälgen.



Nu följer jag din blogg.



// Eric

2010-01-31 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0