Snyggcaisa.


Modell - Caisa, foto - jag, styling - båda.

För en vecka sen fotade jag Caisa i studio.
Galet roligt! Snygg är hon också! Det var dessutom en bra uppvärmning för mig som skulle fota i studio hela helgen på Uppcon, vilket för övrigt var väldigt roligt! Jag kommer berätta mer om det för er som undrar vad det är, och jag kommer lägga ut fler bilder, snart. Har lite fullt upp just nu. Plus att internet bråkar.

Fler bilder på Caisa kommer också, vi tog fler bilder på ett heeeelt annat tema. Ni får snart se vad!

(Detta är inte de bästa bilderna jag har, de får ni se efter dreamhack!)

Ge en kommentar
Postat av: Caisa

Yeeeaaay! Så jäkla ball!

2011-06-09 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0