AgemaAgemaAgema

Bilderna på oss i de olika planeringsgrupperna till Agema i sommar ligger nu på Agemas hemsida, och bilden på mig är nog en av få bilder på mig som ligger uppe på internet som är helt oredigerad och där jag är osminkad. Dessutom är jag ganska nöjd med bilden. Det är ett smärre under skulle jag säga!

Roligt också att det bara är en i gruppen som inte är ifrån skaraborg, och att jag är enda tjejen, och att Mikael inte heter Anders utan Mikael x) Jaja, jag tycker väldigt mycket om alla i den gruppen i alla fall, man blir ju glad av att bara se dem ^^

Och lite reklam också, ifall du som läser detta är scout, har du då funderat på att jobba som funkis på Agema? Vet du ens vad Agema är ? Om inte, så tycker jag absolut att du borde kolla upp det och anmäla dig som funkis, för DU behövs verkligen och det kommer bli jätteroligt! Vill du ha lite info utan att behöva krångla på hemsidan kan du alltid fråga mig :)

Vill du se bilderna och dessutom komma till hemsidan trycker du HÄR :)

Ge en kommentar
Postat av: Ulf

Haha, skrattade gott åt att de döpt Micke till Anders :) Någon kanske ska säga till om det där...

Helt klart grymmaste gänget, men vi får nog jobba på mångfalden som sagt :p

2009-04-13 @ 01:34:58
Postat av: Johanna

jag vill åka!! Men jag vet inte om jag jobbar då...

:(

2009-04-13 @ 08:57:58
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0