Festivaltime!

Nu har jag precis kommit hem från ett biomöte. Inför filmfestivalen alltså, som ni verkligen inte får missa! Ska som vanligt jobba och iår blir det liksom förra året biljettsäljning för min del. Det kommer bli kul, det är det alltid, även om det brukar bli en minst sagt intensiv vecka!

Här är några av filmerna som vi kommer visa:
Drottningen och Jag (Invigningsfilm där även regissören är gäst och kommer och pratar om filmen)
Natt på Muséet 2
Slumdog Millionare
Drag me to Hell
Flickan
This is it
District 9
Talking woodstock
Star Trek
Milk
Coco - livet före Chanel
Antichrist
Fame


Nå.. något som verkar intressant? Tänk också på att de flesta filmer endast kostar 40:-. Lätt värt det. Det som också är roligt när det är så här många billiga filmer, det är ju att man kan gå på någon man inte har en aning om vad det är, och bli överraskad! Vem vet, kanske blir det ett minne för livet, bra eller dåligt ;)

Festivalen börjar nu på torsdag och håller på till nästa onsdag :) (12-18 november)

Det var något mer jag tänkte säga.. Jo! Jag har tränat gitarr hela kvällen, gett mig fan på att lära mig skiten nu en gång för alla! Önska mig lycka till  :P

Ge en kommentar
Postat av: Stanzan

Åhh! men vilken dag är milk? ;D;D;

2009-11-14 @ 01:21:13
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0