Första dagen avklarad

Nu har jag varit på första dagen av min 3 veckors praktik, och det gick faktiskt bra!

Jag är på Animero, ett tryckeri och reklambyrå typ.. Så jag har fått sitta vid en dator och fixat med foldrar och reklamsidor i tidningar. Det var ganska roligt, speciellt eftersom jag får jobba massor i InDesign, (som jag egentligen inte gillar eftersom jag inte kan det så bra) för när den här praktikperioden är över så kommer jag kunna det hur bra som helst.. :p
De har två söta hundar där också, galet kelsjuka :) Jag satt vid datorn när den ena hunden kom fram, jag började klappa henne och fortsatte sedan att jobba, tänkte jag. Men det gick inte, för så fort jag satte handen på tangentbordet igen så puttade hon på armen så det blev omöjligt att skriva. Man får ju inte vara dum.. ;)
Ska försöka få någon bild på sötnosarna någon dag!
Nu sitter jag på Metis, (pappas jobb och min gamla skola) och taggar för en lång kväll med möten och utbildningar... Först SORGmöte med inriktning på STUDS (scoutgrej..) och sedan utbildning i EPIserver, programmet som scoutsverige använder till sin hemsida och som jag måste lära mig för att kunna uppdatera Skaraborgs hemsida om vad som händer på Viken och för alla Seniorer. Heja mig!

Ge en kommentar
Postat av: define

hej jättehärlig blogg och as snygg header=)=)=)=)

annars allt bra???????<3<3<3<3

2009-11-02 @ 18:50:35
URL: http://definee.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0